Photobucket
Saturday 2 July 2011

postheadericon Revolusi 13 dan Freemason 13. Adakah ini satu kebetulan???

Milo suam, milo ais dengan milo panas, mana satu yang anda suka???  Apa kena mengena milo dengan tajuk artikel ini??? Hah, saya rasa kebanyakan orang sudah pun membaca blog milosuam yang agak terkenal di kalangan blogger-blogger dan rakyat malaysia. Saya juga merupakan pembaca setia blog ini.

Artikel ini agak panjang tapi saya dah ringkaskan sebaik mungkin. Tanpa berlengah lagi saya ingin menyentuh satu perkara mengenai freemason. Apa yang anda tahu berkenaan degan freemason atau nama lainnya illuminati.

Freemason adalah organisasi Yahudi Antarabangsa, sekaligus merupakan gerakan rahsia paling besar dan paling berpengaruh di seluruh dunia. Freemason terdiri dari dua kata yang di satukan. Free ertinya bebas atau merdeka, sedangkan Mason adalah juru bangun atau pembangun.
Tujuan akhir dari gerakan Freemason ini adalah membangun kembali cita-cita khayalan mereka, yakni mendirikan Haikal Sulaiman atau Solomon Temple.

Kalau nak tahu freemason dengan lebih lanjut, bolehlah google kat internet. Banyak artikel tentang freemason dekat internet. Kat bawah ini saya sediakan beberapa link mengenai freemason.
1. http://tukangkarut.com/blog/trivia/freemason-di-malaysia-bahagian-1.html
2. http://tukangkarut.com/blog/trivia/freemason-bahagian-2.html
3. http://fakta-terbaru.blogspot.com/2011/04/illuminatifreemason-signature.html
4. http://komuniti.iluvislam.com/topic/7217-apa-itu-freemason/



Selain itu freemason terkenal dengan nombor 13. Banyak rahsia di sebalik no 13 ini. Anda juga boleh google freemason 13 kat internet. Nombor 13 ini selalu muncul dalam simbol-simbol mason. Cuba check link ini. ( http://fakta-terbaru.blogspot.com/2011/04/illuminatifreemason-signature.html )

Dibawah ini adalah salah satu gambar berkaitan dengan nombor 13 ini...


 Cuba anda bukan blog milosuam
Anda akan perasan gambar ini... Logo yang tertera nombor 13

Yang terbaru dah ada laman web revolusi13. Seperti yang anda maklum, 9 Julai ini akan diadakan perhimpunan BERSIH. Dan semestinya perhimpunan BERSIH ini berkait secara langsung dengan revolusi 13. Salah satu tuntutan BERSIH 2.0 adalah mengadakan semula pilihanraya umum ke-13 (PRU 13). Dan kenapa baru kali ini mereka beria-ia mengadakan perhimpunan bersih berserta dengan logo dan laman web revolusi 13. Kenapa mereka tidak buat perkara sebegini sebelum ini??? Kenapa 13. Dan anda tahu siapa pengasas BERSIH???

Ambiga Sreenevasan
 Agama Hindu
  1. Bekas Presiden Majlis Peguam
  2. Orang yang bertanggungjawab menerima memorandum menuntut pelaksanaan Suruhanjaya Antara Agama (IFC) pada 21 Ogos 2001.
  3. Dalam kes Lina Joy yang murtad, Ambiga telah mempertikaikan pelaksanaan hukum syariah di bawah Perkara 121(1A) Perlembagaan Persekutuan dengan menyatakan kebebasan beragama turut termaktub kepada semua penganut agama Islam.
  4. Turut mengadakan forum mengenai memeluk agama Islam pada 9 Ogos 2008 yang membincangkan dan mempertikaikan secara terbuka Perkara 121 (1A). Biarpun mendapat bantahan daripada orang Islam, namun Majlis Peguam yang diterajui oleh Ambiga tetap meneruskan forum tersebut.
  5. Penyokong Tegar Kes Murtad
  6. Menawarkan khidmat guaman percuma kepada umat Islam yang hendak murtad sekiranya dibawa ke mahkamah persekutuan.
  7. Penyokong kuat kepada seorang wanita India yang hendak memohon menjadi peguam syarie dan nasib baik permohonan ditolak.

Macam mana? Adakah ini hanya satu kebetulan atau konspirasi dari pihak tertentu, hanya tuhan yang tahu. Bukan nak salahkan mana-mana pihak cuma hendak sekadar berkongsi info. Kita sebagai umat Islam harus sedar bahawa orang kafir akan sentiasa cuba menghancurkan umat Islam selagi kita tidak mengikuti kemahuan mereka. Jangan disebabkan politik, umat Islam berpecah belah.

p/s: Saya dapat tahu info tentang Ambiga Sreenevasan semuanya propaganda kerajaan. Ada blog sudah ada membongkar penipuan terbabit. Adakah benar atau sebaliknya. Walaubagaimanapun, apa yang paling penting sekali kita sebagai umat Islam harus ingat yang orang kafir akan sentiasa cuba memecah belahkan umat Islam.

0 comments:

Translate

Ditaja Khas Oleh :

Followers



Powered by Blogger.