Photobucket
Monday 4 July 2011

postheadericon Freemason 13. Propaganda Yahudi Terhadap Umat Islam

Kalau kita perasan, sebenarnya di sekeliling kita terdapat banyak unsur-unsur freemason. Dan terdapat pelbagai pendapat mengenai kewujudan freemason di Malaysia. Ada yang mempercayainya dan ada yang sebaliknya. Walauapapun semuanya terserah kepada individu masing-masing untuk menilainya.

Seperti yang diterangkan mengenai freemason 13 pada artikel yang lepas, nombor 13 adalah merupakan salah satu lambang mason yang sinonim dengan yahudi. Bila ternampak nombor 13 sahaja di mana-mana lambang atau logo, terus kita ingat ianya terdapat usur-unsur freemason. Tapi tahukah anda bahawa ini adalah salah satu propaganda yahudi hendak  menakutkan umat Islam.



Kalau anda lihat pada mata wang satu dolar amerika, terdapat banyak unsur-unsur freemason di dalamnya terutamanya berkaitan dengan nombor 13. Pihak yahudi cuba menunjukkan kepada dunia bahawa nombor 13 itu adalah nombor yang sangat mulia kepada mereka. Padahal tahukah anda bahawa nombor 13 itu juga merupakan nombor yang sangat-sangat penting kepada  umat Islam. Cuba anda kira rukun solat kita ada berapa. 13. Betul tak??? Pihak yahudi cuba menanamkan satu pemikiran agar kita takut dengan nombor 13. Dan anda mesti terlupakan yang rukun solat kita ada 13???

Apa yang cuba saya sampaikan disini adalah tidak semua lambang-lambang, logo-logo atau gambar-gambar yang anda rasa terdapat unsur freemason itu adalah suatu yang dirancang oleh pihak yahudi. Sekiranya terdapat persamaan itu mungkin satu kebetulan yang tidak disengajakan atau yang sebaliknya.

Walaubagaimanapun, saya sendiri bersetuju dengan pendapat sesetengah pihak yang mengatakan freemason ini sudah lama bertapak di Malaysia. Kita harus sedar bahawa kuasa ekonomi dunia dikuasai oleh pihak yahudi.

0 comments:

Translate

Ditaja Khas Oleh :

Followers



Powered by Blogger.